miercuri, 9 aprilie 2014

Trateaza oamenii ca si cum in fiecare zi ar avea oferta de angajare pe masa

2 comments
Imagine preluata de pe reteaua mea de contacte LinkedIn
Nu voi dezvolta foarte mult subiectul, e evident. Mai sunt cateva optiuni de a exprima cele de mai sus, le veti putea gasi pe net intr-o forma frumoasa. O sa fiu scurt si ma voi limitea la cateva avantaje pe care le-am vazut in cursul anilor. Un training bun si eficient ii face pe oameni sa fie performanti, sa aiba rezultate foarte bune intr-un timp mai scurt, dar mai ales sa ramana motivati ca sunt competitivi intr-o piata foarte dinamica.
Mai apoi, draga manager, daca poti sa tratezi oamenii din echipa ca si cum ar avea in fiecare zi 5 oferte pe masa si ar alege-o pe cea care sa insemne ca vin la tine in echipa, atunci ai ajuns sa intelegi ca nu esti sef, ci ai un rol de lider. Lumea e relativ mica, relatiile profesionale se intind pe foarte multi ani, iar o relatie profesionala buna te vor face sa iti consolidezi brandul personal.

Deci, cititi inca o data: Ofera oamenilor training asa de bun incat poata pleca oricand, trateaza-i atat de bine incat sa nu vrea sa plece.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Din experienta, ce ar deosebi un training bun de unul eficient?

Gigi de la Scularie spunea...

Cui ii pasa care e diferenta? Oamenii, atunci cand se descurca, vor spune ca e bun sau eficient. Metode de training sunt diverse, depinde care se potrivesc. Pe de alta parte, trainingul se foloseste pentru imbunatatire si nu toate sunt la fel de eficace.

sper ca te-am confuzat de-a binelea acu :)