duminică, 10 iunie 2012

Despre alegeri. Vreau un Nicusor Dan la Iasi.

Leave a Comment
Au trecut si alegerile locale. Nu spun un secret cand afirm ca mi-am dorit o schimbare in Iasi.
Nu a fost sa fie. Nici nu au fost alternative. Pentru mine, candidatul ideal in alegerile locale a fost Nicusor Dan.
A luat 7-8% dupa exit poll, eu cred ca ar fi meritat macar 10%.
Dupa cum am aflat din presa, Nicusor Dan e un activist social, un tip fenomenal de destept (in clasa a 11-a era in lotul national de matematica) si o persoana care a renuntat la beneficii materiale pentru a lupta cu sistemul de de acordare a autorizatiilor de constructie. Nu il  cunosc decat din presa si mi-as dori o asemenea persoana la Iasi, contra-candidat pentru Gheorghe Nichita.

Deci, o asemenea persoana o consider vrednica pentru a fi administrator a unui oras mare. Nu intuiesc o motivare financiara, atat timp cat ar putea scoate cel putin dublu din cercetare, nu vad de ce as suspecta ca limita incapabilitatii ar fi atinsa curand cu atecendente intelectuale similare.

Mi-as dori sa vad si o alternativa pentru care sa imi misc curu' in ziua votului, fie ca e frig, fie ca ploua sau e o zi magnifica in care pot sa merg la iarba verde.

Inca mai sper, pentru ca 8% fara un aparat de partid in spate, ori interese speciale ca la Oprescu, e MAGNIFIC!

Cine-o fi urmatorul Nicusor Dan?

0 comentarii: