sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Dupa Code Camp

5 comments
Azi am prezentat la CodeCamp. Iasi. Hotel Ramada. Sala Tokyo.
Aia in care incap de obicei 20 de persoane. La prezentarea Oanei Feidi au fost probabil 60. Eu cred ca am avut vreo 45-50. Destul incat sa nu fie aer si sa iasa o atmosfera incendiara...

Am vorbit despre cum sa ingrijesti o cariera pentru a creste mare si frumoasa.
Aici puteti vedea prezentarea in format prezi.


>
Hint: folositi  full screen (butonul din dreapta jos) pentru a vizualiza corect informatiile.

La inceputul celor 30 de minute, am inteles ca a fost nevoie sa fie o informatie utila, dar si o prezentare memorabila. Ei, a fost?

5 comentarii:

Anonim spunea...

cum ai facut prezentarea ? regular PPT ? mi-a placut mult !!!
Dragos

Valentin spunea...

Been there. Felicitari!

Anonim spunea...

Sincere Felicitari!!!! Mi-a placut foarte foarte mult prezentarea ta. Sper sa am ocazia sa mai am parte de asa ceva.

Gigi de la Scularie spunea...

Multumesc pentru feedback.
@anonim:
Planuiesc o sesiune de 90 de minute la Carturesti, cel mai probabil pe 23 noiembrie.
@dragos: Prezi.com e secretul.

Anonim spunea...

Nu am apucat sa fiu la prezentarea ta, au fost atat de multe prezentari interesante ca mi-a fost greu sa aleg, dar e foarte bine structurata si eleganta.:)