miercuri, 23 mai 2012

Sa dai si sa primesti

2 comments
Ieri si azi am vorbit in public. Cine ma cunoaste, o sa stie in 2 secunde ca e noua mea jucarie de care sunt entuziasmat. Nu m-am plictisit de cele vechi, dar e ceva nou si imi gadila pasiunea pentru oameni.
Ieri am fost la Suceava, la Universitate si am vorbit studentilor. Nu a fost foarte clar de la inceput pentru ei de ce voi fi eu mai interesant decat cei care au mai fost pe acolo in cadrul StudACE. Dupa vreo 10 minute si 3-4 glume, lucrurile au inceput sa se lege. Am avut participare si dialog cu sala, iar la sfarsit am simtit ca ar mai fi stat inca 5 minute.
Pentru mine, asta a fost ok. Nu sunt profesionist si nici nu prea am studiat cum se face in detaliu lucrul asta. Am avut ceva de spus din experienta mea.

Daca sunteti curiosi, aruncati o privire pe slide-urile folosite

Astazi, am fost la Online Career Day. Oameni entuziasti, voluntari. A fost o placere sa particip ca speaker la intalnirea de azi, care e a 6-a editie. A fost o sala plina, mai ales cu studenti si tineri profesionisti, foarte implicati in discutie. Am fost incantat ca nu a fost nici o firma care sa se promoveze la un eveniment de cariera, deci a iesit o discutie curata, nepartizana.
Am avut trac, e prima oara cand am urcat pe o scena. Mai mult, e prima oara cand vorbesc time-boxed. O provocare! Cristi Lucan m-a expus si ii multumesc.

Mie mi-a placut sa fiu in sala, ca spectator, cand au vorbit (ii trec, politically corect, in ordinea in care au vorbit) Emanuel Martonca, Gabriela Zboiu, Andreea Marc, Ines Prodan, Alina Cojocaru. Eu am fost ultimul, dupa 5 prezentari super, si am avut si o tema pretentioasa, despre CV-uri credibile, care a setat asteptari de a da raspunsuri. Ori eu stiu sa ofer intrebari si indoieli, mai mult decat certitudini. Despre ce am vorbit scrie mai jos. Despre cum am vorbit, sunt grozav de curios sa aflu din comentarii.

Credibilitate
View more PowerPoint from Gabi Manole

Despre ambele subiecte voi mai scrie pe blog. Acu sunt destul de obosit si ma retrag la garage. Pe duminica, mai scriu din nou. Acu a fost doar o pagina de jurnal. Deocamdata, nu pot sa imi dau seama ce am dat. Am primit in schimb feedback, aplauze (de complezenta sau ba) si o stare de spirit grozava.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Gabi, felicitari multe si la mai mare (audienta:)!

Gigi de la Scularie spunea...

Multumesc pentru felicitari!
Sa vedemm ce zice audienta la workshopul din toamna :)