marți, 30 august 2011

Nu e fain cu Blue Air

Leave a Comment
13 august:
Am zburat ieri cu BlueAir pentru prima data.
Am fost dezamagit de felul in care sunt tratati pasagerii. Nu stiu de ce, stewardesele au o atitudine de cucoane oparite. Se pun reguli stricte, cum ca pentru ne-efectuarea check-in-ului online se taxeaza 10 euro. In schimb, cand am ajuns la aeroportul din Bacau, mi-au spus ca mi-ar da ei alte locuri decat cele de la check-in.
Bineinteles, ca toate duduile au fost suparate cand le-am spus ca imi doresc chiar locurile pentru care am platit si in avion a aparut un nene cu un alt boarding pass pentru doamna care avea locurile suprapuse cu ale mele.
In afara de pretul mic, Blue Air pare a fi un fel de autobuz care mergea pe vremuri la tara cu oamenii pe scara si unde soferul era un mic Dumnezeu.

UPDATE de la intoarcere:
A mai fost una. Dupa ce ca am platit ca 50 RON pentru a alege locurile, bineinteles ca nu le-am primit pe cele pe care le-am platit.
Aviz amatorilor de platit servicii de care nu aveti nevoie!
Deodata, serviciile de la Tarom nu mai par asa de negre, desi stewardesele sunt mai misto la Blueair.


0 comentarii: