13 august:
Am zburat ieri cu BlueAir pentru prima data.
Am fost dezamagit de felul in care sunt tratati pasagerii. Nu stiu de ce, stewardesele au o atitudine de cucoane oparite. Se pun reguli stricte, cum ca pentru ne-efectuarea check-in-ului online se taxeaza 10 euro. In schimb, cand am ajuns la aeroportul din Bacau, mi-au spus ca mi-ar da ei alte locuri decat cele de la check-in.
Bineinteles, ca toate duduile au fost suparate cand le-am spus ca imi doresc chiar locurile pentru care am platit si in avion a aparut un nene cu un alt boarding pass pentru doamna care avea locurile suprapuse cu ale mele.
In afara de pretul mic, Blue Air pare a fi un fel de autobuz care mergea pe vremuri la tara cu oamenii pe scara si unde soferul era un mic Dumnezeu.
UPDATE de la intoarcere:
A mai fost una. Dupa ce ca am platit ca 50 RON pentru a alege locurile, bineinteles ca nu le-am primit pe cele pe care le-am platit.
Aviz amatorilor de platit servicii de care nu aveti nevoie!
Deodata, serviciile de la Tarom nu mai par asa de negre, desi stewardesele sunt mai misto la Blueair.
Our Favorite Management Tips of 2024
-
Ten picks from one of HBR’s most popular newsletters.
Acum 5 ore
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu