sâmbătă, 28 aprilie 2012

Primul seminar Carte Noua : impresii la cald

2 comments
Astazi am tinut primul seminar despre cariera. In cadrul firmei la care lucrez, la evenimentul Continental Open Doors (pentru locatia Iasi). A fost o ocazie grozava pentru prima data, pentru ca nu m-am ocupat mai deloc de promovare si am avut circa 25-30 de oameni ca audienta.

Am ramas impresionat de numar si de felul in care s-au implicat. Oameni de 23-24 de ani, la varsta marilor alegeri, foarte interesati despre cum sa isi construiasca o cariera. Eu nu am dorit sa le ofer certitudini, ci mai degraba sa le insuflu responsabilitatea de a alege pentru ei, pentru viata lor.

Am invatat foarte multe din aceste doua ore si 15 minute pe care le-am petrecut impreuna cu ei. Mi-a placut si voi incerca sa repet aceasta experienta. Ramane de vazut in ce cadru si in ce circumstante. Daca aveti vreo idee unde si cum sa fac urmatorul seminar, lasati-mi vorba pe mail sau direct aici comentariu.

In urmatoarele 2-3 luni voi scrie pe temele pe care le-am sustinut in prezentare, pana ce voi epuiza cele 21 de ponturi. Primul pont aici.

2 comentarii:

Danut spunea...

Salut.

Am fost prezent astazi la seminar si chiar am ramas impresionat de felul de a discuta si de a pune punctul pe i in majoritatea subiectelor discutate, nici nu s-a observat ca a fost pentru prima data. Tine`o tot asa. Respect.

Gigi de la Scularie spunea...

@Danut: multumesc pentru aprecieri. Te voi anunta cand voi mai tine seminarii si pe alte teme ;)