duminică, 31 august 2014

10 carti in loc de o galeata cu apa rece. De turnat in cap...

Leave a Comment
Nu imi torn o galeata de gheata in cap, mai bine enumar 10 carti care mi-au marcat lecturile si viata. Adi Dumitru, mercic pentru provocare.
1. Orasul si cainii, de Mario Vargas Llosa
- un roman despre un liceu militar sud-american care mi-a deschis gustul pentru realismul fantastic
2.Un veac de singuratate, de Gabriel Garcia Marquez.
- cea mai placuta carte, citita intr-o dupa amiaza
3. Lupul de stepa, de Hermann Hesse.
- a mers cel mai greu si m-a ajutat sa imi infring lipsa de vointa, eram in liceu pe vremea aia
4. Ciuma, de Albert Camus
- m-a dus catre o perioada in care am citit mult teatru
5. Inteligenta emotionala, de Daniel Goleman. Una din primele carti de dezvoltare personala, acum am un raft de biblioteca, jumate citit, jumate pe lista de asteptare.
6. Jocurile manipularii, de Alain Cardon Mcc
7. Blue Ocean Strategy, Renee Mauborgne, Kim Chay
- un concept inedit despre cum poti crea spatii noi in piete, in loc sa te bati pe locurile existente
8. Miros de roscata amara si alte povestiri, Dan Alexe.
mi-a redat, de curand, cheful de a citi beletristica
9. Amantul colivaresei, de Radu Aldulescu
alt fel de literatura romana, in afara de Rebreanu si Sadoveanu. Am cumparat o gramada de literatura romana, dupa asta. Si dupa Puppa Rusa, a lui Gheorghe Craciun.
10. Coaching pentru performanta, de John Whitmore. Prima interactiune sistematica cu principiile de coaching.
Sa mearga provocarea mai departe, la Dragos Bohotineanu, la Dragos Cojocaru, la Simona HaivasMihai Stoica , Eugen EcoCiprian Lacatusu.
Si oricaror cititori de Carte Noua...

0 comentarii: