duminică, 31 august 2014

Vine toamna, bine-mi pare, in oras am o prezentare

Leave a Comment
Daca v-a fost dor de vreo prezentare facuta de mine, o sa va treaca indata. Ca pregatesc mai multe pentru toamna aceasta.
Incep curand, chiar saptamana viitoare,pe 4 septembrie la The Grape. M-a invitat Costina Iurascu sa vorbesc despre un subiect drag mie, intraprenoriatul. Trebuie sa va inscrieti si costa 10-15 RON, pentru acoperirea cheltuielilor.



Mai trece putin, pana pe 26 septembrie, cand ne vedem la #mIT 8. Impreuna cu Eugen Constantinescu, pregatesc o prezentare despre coaching. V-am impuiat capul cu coaching, cu experienta extraordinara pe care am trait-o anul acesta cand am parcurs formarea initiala de coaching cu Alain Cardon, iar acum impartasim live din ceea ce inseamna coaching si management.
Urmaresc o prezentare si la Codecamp, pe 25 octombrie, pe teme de Internet of things. Sa vedem daca ma calific pe tabloul principal.
In noiembrie, dupa 8, pregatesc doua evenimente CarteNoua, unul la Iasi si unul la Suceava. Din nou, o sesiune despre hartile carierei si o sesiune, la Suceava, despre subiecte de business. Datele sunt in pregatire.

0 comentarii: