duminică, 7 aprilie 2013

21 de idei pentru cariera, duse in oras si plimbate la Carturesti

Leave a Comment
Dupa cum v-am batut la cap in ultima vreme, am reusit sa ma intalnesc cu publicul in oras. Acum, public e mult spus, au fost 35 de tineri entuziasti, antrenati de cei de la BEST Iasi in treaba asta, care au ascultat atent ce am avut de spus. Am fost surprins ca au stat destul de atenti timp de o ora si jumatate, mai ales ca nu am reusit sa fac un eveniment extrem de interactiv. Promit ca lucrez la asta, la evenimentul urmator ma voi gandi la un format care sa faciliteze participarea publicului la discutie.

Intre doua calatorii, m-am simtit tare bine vreme de o ora si jumatate cu cei din sala. Mi-am adus aminte despre ideile ce-mi vajaiau prin cap acum 10 ani, inainte sa am primul job serios. Si mai ales, cum am ajuns sa am un contract cu 2 luni inainte de a imi lua licenta. De interviul de doua ore si jumatate cu domnul Martinez, care dadea o indicatie asupra sanselor de angajare in functie de durata interviurilor. Cele mai lungi depasisera 3 ore, asa ca nu eram foarte sigur despre ce sanse aveam. Mai apoi, un alt interviu in Timisoara, unde am discutat cu un neamt preocupat de drivere si sisteme de operare, care mi-a dat sansa sa lucrez in echipa lui pentru ca m-a simtit ca imi faceam lucrarea de diploma in mod practic si stiam din experienta ce vorbesc.

Intre timp, in 10 ani au crescut macar 21 de idei pentru cariera pe care le aplic pe pielea mea si le impartasesc cu voi.
 
21 de idei pentru cariera conti logo from Gabi Manole

Iar daca nu e de ajuns, puteti sa cititi o carte pe care o gasiti la editura Publica: Ce culoare are parasuta ta?, scrisa de Richard Bolles. Unul dintre participantii la eveniment a primit-o gratuit, prin tragere la sorti. E un obicei pe care o sa il mentin, acela de a oferi o carte (noua!!!) la fiecare intalnire cu voi in public. Bogdan, Carpusor, sa ne spui cum ti s-a parut dupa ce o citesti.

0 comentarii: